Моряк Украины (moryakukrainy) wrote,
Моряк Украины
moryakukrainy

Про Упровадження законопроекту України «Про внутрішній водний транспорт»

Упровадження законопроекту України «Про внутрішній водний транспорт» № 1182-1-д згенерує величезні втрати нашої економіки та зруйнує обороноспроможність України
 Асоціація суднобудівників України «Укрсудпром» із великою тривогою закликає Вас зупинити підступні спроби деформування правил регулювання суднобудування та судноплавання в Україні. Це деформування виникне у результаті прийняття та набуття чинності Законопроекту України «Про внутрішній водний транспорт» № 1182-1-д. Викликає особливу тривогу те, що законопроект по суті відкриває доступ на наші внутрішні водні шляхи ледь-ледь не всім судновласникам світу (за винятком російських).

Такий підхід у принципі протирічить правилам (нормам) регулювання доступу на внутрішні водні шляхи, котрі існують в ЄС і США. У ЄС існують доволі жорсткі правила допуску на внутрішніводні шляхи суден, власники котрих не є членами ЄС. Законопроект № 1182-1-д цього не передбачає. Складається враження що автори законопроекту не збираються в ЄС…; Важливим є і приклад США (держава-лідер в обороні та економіці), де вже 100 (сто!) років поспіль взагалі заборонено доступ іноземних суден на внутрішні водні шляхи.
По-друге. Нашою та іншими асоціаціями було висунуто десятки пропозицій,спрямованих на прискорення розвитку використання внутрішніх водних шляхів та суттєвого підвищення ефективності цього украй важливого бізнес-комплексу. У основному вони не були розглянуті.

По-третє. Категорично проти новел законопроекту 1182-1-д неодноразово виступали (1) мери міст Херсону, Миколаєва, Канева, Черкас та інших (території яких розташовані вздовж річки Дніпро), (2) провідні асоціації підприємців (АСС, ЄБА, УСПП, Федерації роботодавців, УЗА, Укрсудпром тощо) та (3) суб’єкти ринку.

Адже проект знищує судноплавство під Державним Прапором України, ставить під загрозу торгівельне судноплавство із портів України, а також вітчизняне суднобудування, без якого неможливе відродження українського кораблебудування. Але Верховна Рада просто ігнорує їх думки.

Прошу Вас надати державницьку оцінку проекту Закону України «Про внутрішній водний транспорт» № 1182-1-д і рекомендувати Верховній Раді України відправити його на доопрацювання з можливим створенням Тимчасової спеціальної комісії з розробки єдиного проекту Закону України «Про внутрішній водний транспорт», який врахує позицію бізнес-спільноти та громадськості та відстоюватиме національні інтереси України.

 Президент Асоціації, Державний службовець  1-го рангу  
Віктор Лисицький

Tags: Законопроекты, Лисицкий Виктор, Судохоство, Транспорт, Украина
Subscribe

Posts from This Journal “Лисицкий Виктор” Tag

promo moryakukrainy march 26, 21:24
Buy for 10 tokens
На 65 лет растянулась вахта начальника Воронцовского маяка. Истории об исчезающих профессиях, а также, об облачном прошлом и туманном настоящем одного из самых уникальных занятий на свете. «21 марта 1956 года я был принят на Воронцовский маяк. Мне было 22 года и 3 месяца. Но, не…
Comments for this post were disabled by the author