Моряк Украины (moryakukrainy) wrote,
Моряк Украины
moryakukrainy

У Києві відновили унікальне муніципальне водолазне судно


У Києві відновили унікальне судно - водолазний бот «ЭПРОН» («Экспедиция подводных работ особого назначения»). У комунальному підприємстві «Плесо» не приховують радості і гордості із поверненням у стрій катера.

- Зазначене судно, є унікальним, адже в Україні таких катерів лише три. Розрахований «ЕПРОН» на 12 водолазів. Безумовно, він є одним з найбільш незвичайних зразків муніципальної техніки, яка належить громаді міста Києва.

Після остаточного завершення реставрації та отримання документів Регістра, спеціалісти водолазної служби КП «Плесо» матимуть змогу організовувати за допомогою «ЕПРОНа» підводно-технічні та аварійні роботи високого рівня складності, виконувати складні замовлення, пов’язані з оглядом та ремонтом суден, їх забортних пристроїв, оглядом підводних частин гідротехнічних споруд тощо.
А «ЕПРОН» стане повноцінною одиницею муніципального річкового флоту Києва, - зазначили в КП «Плесо».

Судно побудоване у 1971 році. У 2002 році через сильну зношеність систем корабля його експлуатація стала неможливою. Відтак, «ЕПРОН» стояв пришвартований на Рятувально-водолазній станції (РВС) № 1 КП «Плесо» на Трухановому острові. За роки корпус проіржавів, судно дало течу. Пізніше було прийнято рішення відреставрувати його для подальшої експлуатації.
На ПАТ «Київський суднобудівний-судноремонтний завод» замінили майже 100% корпусу, виконали ремонт двигуна, потужність якого – 150 кінських сил.

Розглядаючи варіанти зовнішнього оформлення оновленого судна фахівці «Плесо» керувалися міжнародним досвідом: обрано комбінацію фарби червоного, чорного та білого кольорів.
Адже переважно таким чином розфарбовують морські та річкові судна пошуково-рятувальних служб (Search and Rescue, SAR) у багатьох країнах світу.

https://vechirniykiev.com.ua
Tags: Водолазное дело, Киев
Subscribe

Posts from This Journal “Водолазное дело” Tag

promo moryakukrainy март 26, 21:24
Buy for 10 tokens
На 65 лет растянулась вахта начальника Воронцовского маяка. Истории об исчезающих профессиях, а также, об облачном прошлом и туманном настоящем одного из самых уникальных занятий на свете. «21 марта 1956 года я был принят на Воронцовский маяк. Мне было 22 года и 3 месяца. Но, не…
Comments for this post were disabled by the author