Моряк Украины (moryakukrainy) wrote,
Моряк Украины
moryakukrainy

Діалог – єдиний спосіб напрацювання конструктивних рішень


20 липня з ініціативи Міністерства інфраструктури відбулась нарада за участю представників дотичних державних структур, Європейської Бізнес Асоціації, та представників бізнесу стосовно процедури пломбування суднових запірних пристроїв.
Мета – напрацювати конструктивні рішення в розв’язанні спірних питань щодо практичної реалізації вимог наказу Міністерства інфраструктури України від 05.12.2016 № 433.

Оскільки останнім часом в інформаційному просторі активно обговорюються начеб-то реальні факти зловживань в частині застосування, затвердженої цим наказом Інструкції про порядок пломбування в морських портах суднових запірних пристроїв, призначених для скидання забруднюючих речовин та вод, що їх містять, було прийнято рішення зібрати за круглим столом як представників дотичних державних структур, так і представників бізнесу для того, щоб в деталях проговорити ситуацію, яка виникла, виявити причину і напрацювати конструктивні шляхи вирішення, які б не суперечили інтересам держави і були прийнятними для реального бізнесу.


Інструкцією передбачено, що пломбування здійснюється екіпажем суден, а уповноважена особа Служби капітанів морських портів перевіряє наявність на судні переліку запірних пристроїв, що підлягають пломбуванню, наявність запису в судновому журналі про опломбування запірних пристроїв та фактичне опломбування запірних пристроїв і його надійність. В разі виявлення недоліків у пломбуванні уповноважена особа повинна звернутись до капітана судна або особи, яка його заміщує, з вимогою усунути недоліки. А в разі не виправлення – ця ж особа зобов’язана повідомити про зазначені недоліки центральний орган виконавчої влади, який реалізує державну політику, зокрема у сфері безпеки на морському та річковому транспорті (Укртрансбезпеку). При цьому жодного повідомлення Служб капітанів порту впродовж останнього року стосовно наявності таких недоліків не надходило.

Представники бізнесу скаржились, що на етапі перевірки є факти появи третьої сторони, яка чомусь займається пломбуванням запірних клапанів і вносить корупційну складову в цей процес, а також на те, що інспектори Укртрансбезпеки начеб-то незаконно затримують судна в портах. Представники Укртрансбезпеки стверджують, що всі затримання суден в портах, які досі мали місце, відповідали міжнародним вимогам з безпеки судноплавства та умовам порозуміння, визначеним Чорноморським Меморандумом.

Результатом діалогу стало прийняття наступних рішень:

По-перше, Міністерство інфраструктури України зобов’язалось звернутись до експертів-екологів з проханням надати експертний висновок стосовно того, щоб взагалі зняти вимогу опломбовування суднових запірних пристроїв, оскільки вона діє лише в кількох окремо взятих судноплавних країнах.
По-друге, якщо все-таки ця вимога не буде знятою з огляду на рекомендації експертів від екології, з метою недопущення долучення третьої зацікавленої сторони, уточнити Інструкцію про порядок пломбування в морських портах суднових запірних пристроїв в частині, де визначено хто саме має проводити пломбування, вказавши, що воно повинно здійснюватись «виключно екіпажем судна».
По-третє, щоб виявити чи правомірними є затримання суден в портах і чи спричинені вони реальними недоліками технічного стану останніх, зробити «місячний зріз» з дати проведення наради і аналогічним складом рівно через місяць проаналізувати кількість затриманих в портах суден і конкретні причини по кожному окремому факту.

Михайло Ноняк наголосив, що Укртрансбезпека працює, керуючись виключно чинним законодавством. «Ми завжди готові до конструктивного діалогу. Хочу зазначити, що не радив би зацікавленим бізнесовим колам робити брудний піар, переносячи дискусію на сторінки не вельми перебірливих засобів масової інформації та в соціальні мережі. Державна служба України з безпеки на транспорті не буде реагувати на такі неперевірені факти, а подекуди і відверту фальсифікацію, метою якої є не реальне вирішення питання, а радше брудний піар. Тільки у конструктивному діалозі, оперуючи мовою фактів, можна напрацювати прозорі і зрозумілі умови ведення бізнесу, які б не суперечили інтересам держави» - резюмував Голова Укртрансбезпеки.

Нарада відбулась під головуванням Міністра інфраструктури Володимира Омеляна за участю заступника Міністра Міністерства інфраструктури України Юрія Лавренюка, Голови державної служби України з безпеки на транспорті Михайла Ноняка, директора Департаменту реформування та функціонування морського та річкового транспорту Міністерства інфраструктури України Олександра Басюка, заступника Голови державної служби України з безпеки на транспорті Дмитра Петренка начальника відділу розвитку річкового транспорту Міністерства інфраструктури України Ярослава Ілясевича, головного спеціаліста відділу розвитку річкового транспорту Департаменту реформування та функціонування морського та річкового транспорту Віти Пшенишної, ,начальника відділу екологічної безпеки служби забезпечення безпеки мореплавства та екологічної безпеки ДП «Адміністрація морськихпортів України» Віталія Горчинського, провідного інженера відділу екологічної безпеки служби забезпеченнябезпеки мореплавства та екологічної безпеки ДП «Адміністрація морських портів України» Владислава Долинського, інженера-еколога КП «Морська пошуково-рятувальна служба» Володимира Кіскіна, представника компанії «Дельта Вілмар» Владислава Талаха, представника компанії «Новік» Таріеля Хаджишвілі, представника компанії «Астарта Київ» Юрія Вахеля, представників Європейської Бізнес АсоціаціїДар’ї Січкар та Ярини Скороход, представників компанії «Портінвест» Олени Світличної та компанії«Кофко» Володимира Осадчука.

http://dsbt.gov.ua
Tags: Мининфраструктуры, Официоз, Транспорт
Subscribe

Posts from This Journal “Официоз” Tag

promo moryakukrainy март 26, 21:24
Buy for 10 tokens
На 65 лет растянулась вахта начальника Воронцовского маяка. Истории об исчезающих профессиях, а также, об облачном прошлом и туманном настоящем одного из самых уникальных занятий на свете. «21 марта 1956 года я был принят на Воронцовский маяк. Мне было 22 года и 3 месяца. Но, не…
Comments for this post were disabled by the author