Моряк Украины (moryakukrainy) wrote,
Моряк Украины
moryakukrainy

Формат роботи Укртрансбезпеки найближчим часом буде змінено

Формат роботи Укртрансбезпеки найближчим часом буде змінено, а службу модернізовано за європейськими стандартами. Про це  повідомив заступник Міністра інфраструктури України Юрій Лавренюк під час засідання Колегії Державної служби України з безпеки на транспорті, яке відбулось 2 березня 2017 року.
Під час засідання підбито підсумки роботи Державної служби України з безпеки на транспорті за 2016 рік та розглянуто плани на 2017 рік. Заступник Міністра інфраструктури України наголосив на тому, що одним з кроків з модернізації Укртрансбезпеки буде переведення надання адміністративних послуг в електронний формат: «Незабаром надання адмінпослуг Укртрансбезпекою буде здійснюватися виключно в електронному режимі, це дозволить усунути людський чинник та мінімізувати корупційні ризики у зазначеній сфері».

Юрій Лавренюк звернув увагу присутніх  на  проблему з діяльністю пунктів видачі дозволів на пасажирські та вантажні перевезення: «Державна служба України з безпеки на транспорті повинна якнайшвидше врегулювати роботу пунктів видачі дозволів. Особливо це стосується пунктів видачі дозволів у столиці, в місті Чоп та в місті Чернівці. Зважаючи на великий транзит зі Сходу країни, який йде на кордон Північної і Західної України через місто Київ, наголошую на тому, що ПВД у столиці повинен працювати цілодобово».

Заступник Міністра інфраструктури України зауважив, що важливим питанням, яке на сьогоднішній день залишається відкритим, є питання щодо внесення змін до  нормативно-правових актів у сфері автомобільного транспорту з метою приведення їх у відповідність з актами Європейського Союзу, що дозволить виконати вимоги Хартії Якості: «У 2017 році закінчиться дія трирічного мораторію на зміну базових квот для країн-учасниць та умов виконання перевезень по багаторазових дозволах ЄКМТ, тому Державна служба України з безпеки на транспорті повинна якісно відпрацювати свій сегмент роботи у цьому напрямку та якнайшвидше надати пропозиції Міністерству інфраструктури щодо внесення змін у відповідні нормативні-правові акти задля того, щоб зберегти базову квоту на використання дозволів ЄКМТ у 2018 році».

Також в ході засідання Колегії було розглянуто питання щодо удосконалення та посилення контролю за морською та річковою галуззю. «Особливу увагу хочу приділити посиленню контролю Державної служби України з безпеки на транспорті за морською та річковою галуззю. На сьогоднішній день, саме цей сегмент роботи Укртрансбезпеки потребує удосконалення та належної уваги», - наголосив Юрій Лавренюк.

Заступник Міністра інфраструктури України  акцентував увагу на проблемі з нелегальними перевізниками, яка досі є невирішеною:«На жаль, проблема діяльності нелегальних перевізників на сьогоднішній день залишається відкритою. Особливо це стосується міста Києва та Київської області. Всі відпрацювання у напрямку виявлення так званих «нелегалів» проводяться хаотично та точково, немає єдиного системного підходу до подолання зазначеної проблеми».

Юрій Лавренюк повідомив, що Міністерство інфраструктури України вбачає необхідним роз’єднати Київське міжрегіональне управління Укртрансбезпеки та створити два окремих, а саме: управління в місті Києві та управління в Київській області, що дозволить ДСБТ більш ефективно виконувати покладені на неї обов’язки та здійснювати належний контроль у сферах, які відносяться до її компетенції.

«Незабаром формат роботи Державної служби України з безпеки на транспорті буде змінено, а саму службу модернізовано за європейськими стандартами. Міністерство інфраструктури України максимально сприятиме тому, щоб діяльність цієї служби здійснювалась на належному рівні», - зазначив він.

Підсумовуючи, заступник Міністра інфраструктури України проінформував про те, що нещодавно мав місце факт затримання правоохоронними органами працівника територіального управління Укртрансбезпеки у Луганській області за отримання хабара. За дорученням Юрія Лавренюка розпочато службове розслідування, по завершенню якого буде прийнято рішення відносно перебування на посаді керівника управління Укртрансбезпеки у Луганській області.

«Сьогодні, коли на Колегії присутні керівники всіх територіальних управлінь Укртрансбезпеки, я хочу наголосити на тому, що робота у напрямку запобігання та виявлення корупції в ДСБТ проводиться на неналежному рівні, її потрібно посилити. А на майбутнє підкреслюю, що у разі виявлення фактів здирництва з боку працівників Укртрансбезпеки, наступним буде питання звільнення керівника того чи іншого територіального управління. Ще раз наголошую на тому, що керівники територіальних управлінь Укртрансбезпеки несуть персональну відповідальність за дії своїх підлеглих», - акцентував увагу Юрій Лавренюк.



http://mtu.gov.ua/news/28428.html

Tags: Мининфраструктуры
Subscribe

Posts from This Journal “Мининфраструктуры” Tag

promo moryakukrainy март 26, 21:24
Buy for 10 tokens
На 65 лет растянулась вахта начальника Воронцовского маяка. Истории об исчезающих профессиях, а также, об облачном прошлом и туманном настоящем одного из самых уникальных занятий на свете. «21 марта 1956 года я был принят на Воронцовский маяк. Мне было 22 года и 3 месяца. Но, не…
Comments for this post were disabled by the author